JellyPages.com

Saturday 3 March 2012

Hikmah Allah swt~

Assalamualaikm~
Hari niey mood x brape elok sngt,,so, update post at blog,,
wlaupon nk pekse esok,ak still x wt p'sediaan,,Ak update blog sbb Ak rndukan kau weyyhh !

Kau msti x ingt ak dh kt cni,,kau dh jauh dr ak,,Tapi msti kau x tau yg ak Rindukan kau kan ?
First time Allah bg ak feeling mcm niey,so, Kau org yg p'tame And InsyaAllah yg Terakhir..
Ak harap Allah akn bg Kau balik kt ak,,Promise ! Ak xkan sakitkan hati kau lg,,Mungkin niey balasan yang Allah bg kt ak sbb ak kecewakan kau,,Tapi skrg ak sedar..kau tunggu Aku lame,,so,knape ak x boleh tunggu kau kan ?


Aku nak kau tau,,yang ak akn tnggu kau smpai bila2,, skalipon kau dtg kt ak dan Kau bgtau yang kau tak dapat terima ak balik,,Mungkin ak akn bkak Hati ak utk org lain,,tapi mybe makan masa yg lama,,
Sorii utk laki kt luar sne ! bnda niey jd sbb kau p'tama di Hati Aku !mcm Kelakar kan ?
padahal slame niey ak x penah serius !


Sejak kau xde dpan mate ak,ak jd hilang arah,,ak x tau ape yg ade kt diri kau smpai ak jd mcm niey,
padahal kau manusia Biasa je !Aku yakin ini yg t'baik Allah swt bg kt ak,,Aku serah sgale2nyer kpd Allah swt dan aku Yakin ade hikmah disebalik kite b'jauhan,,InsyaAllah~


#Exam ttap paling Utama !


#Texting utkKau~




kate2 terakhir : Cintailah Allah swt Lebih dari kau cintakan Aku,,
InsyaAllah,itulah Cinta yg akn b'kekalan~Aminn Ya Rabb##

No comments:

Post a Comment