JellyPages.com

Saturday 25 February 2012

Ujian Allah swt.

Alhamdulillah,,;
Aku still b'syukur wlaupon Allah bg ujian yang bg Aku agak berat jgak nk selesaikan,,
Aku mengadu dekat my Mak yg terCinta!semalam  Aku call dye,,jom ak citer ,,mcm niey dialog dye:

Aku: Mak,Along pekse bru2 niey bnyk yg terok,,nyaris nk fail pon ade,,

Mak: La,,jgn lah mcm tuh,,kenapa ?

Aku: Ntah lah mak,,Along pon xtau,,mngkin subjek F4 susah kott,,yelah,,mybe sbb subjek baru,,

Mak: Klau mcm tuh kkak kne bnyk belaja la,,

Aku: Tulah,,mak doakan yea,,InsyaAllah,,pekse bln 3 niey Along buat btol2..

Mak: Mak sntiase doakan kkak~

lebih kurang mcm tuh lah ak smbang dgn mak smlm,,ak sedih sngt,,ak xtau knape ak x smngat mcm dlu,,
Aku just mnx at kwn2 yg Aku sayang,,Anis,Linda,Nad,Teha and Nas,,korang tlonglah Aku,,Aku xtau kt mne kelemahan Aku,,Aku bknnyer xbuat keje skolah smpai x bleh jwb pekse TOV tuh,,Aku rajin je bace buku,,xp still xleh jwb,,Aku rse Aku ade silap dgn Allah swt,,Aku mnx kt Allah swt supaya tunjukkan ksalahan Aku,,smpai Aku susah nk terima ilmu drpd Cikgu2,,

#korang doakan Aku yea !

#kate2 terakhir : Ya Allah,,kalau hamba ada salah,,kau tunjukkan pada hamba,,
Kau ampunkanlah dosa2 hamba Ya Allah,,Kau ringankanlah beban yang hamba tnggung skrg niey Ya Allah,,Aminn Ya Rabb,,

No comments:

Post a Comment